W Dead Space Extraction spoktamy dobrze nam znane bronie z gry Dead Space. Zasada ich dzia³ania jest taka sama, dlatego w na tej stronie s± opisane tylko te bronie, które zosta³y wprowadzone tylko w Dead Space Extraction. (Ich opisy dostêpne s± w dziale Dead Space).
Divet- ma³y, szybkostrzelny pistolet, wchodz±cy w wyposa¿enie ka¿dego cz³onka biura ochrony i niektórych cz³onków za³ogi. Zobaczyæ go mo¿emy w ka¿dej ods³onie Dead Space. W podstawowym trybie ognia wystrzela jeden pocisk, natomiast w alternatywnym ju¿ trzy.
Rivet Gun - narzêdzie wykorzystywane przez wiêkszo¶æ personelu i górników przy pracach wydobywczych. Jest to pierwsza broñ, któr± bêdziemy siê pos³ugiwali przez ca³± grê, gdy¿ po prostu musimy nosiæ go przy sobie ca³y czas.
Arc Welder- kolejne narzêdzie in¿ynieryjne, które pos³u¿y nam za broñ. Jako narzêdzie ma zastosowanie przy naprawianiu urz±dzeñ czy spawaniu i ciêciu metalu. W grze pos³u¿y nam jako potê¿ny miotacz ³adunków elektrycznych, którym mo¿emy strzelaæ nawet kilku przeciwników na raz.
Laser Pick- typowy kilof górniczy, dziêki któremu górnicy krusz± (z±bkowata czê¶æ) i rozcinaj± (laserowa czê¶æ) ska³y przy obróbce. W grze pos³u¿y nam g³ównie do torowania sobie drogi, np. gdy blokuj± j± macki Nekroformów. Nie s³u¿y do zabijania Nekroformów, gdy¿ po prostu zadaje bardzo ma³e obra¿enia. Otrzymujemy j± od in¿yniera, który oszala³ z powodu Znacznika w pierwszym rozdziale.
Glow Worm- jest to co¶ w rodzaju latarki, która po wstrz±¶niêciu wii lotem, zaczyna jarzyæ siê na zielony kolor i o¶wietla nam drogê. Z powodu tego, ¿e do¶æ szybko ga¶nie, musimy j± aktywowaæ co pewien czas..
|