» Informacje
» Recenzja
» Tau Volantis
» Postacie
» Przeciwnicy
» Bossy
» Bronie
» R.I.G
» Historia
» Rozdziały
» Lokacje
» Przedmioty
» Warsztat
» Weapon Crafting
» Staza
» Kineza
» Sklep
» Tryb CO-OP
» Trofea
» Osiągnięcia
» Trailer
» Galeria
» DLC
· Dead Space 3 Awakened

» Informacje
» Recenzja
» USG Ishimura
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Corruption (skażenie)
» Bronie
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Przedmioty
» Lokacje
» Misje
» Znak
» Unitolodzy
» CEC
» Mini-gry
» Kody
» Trofea
» Osiągnięcia
» Soundtrack
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
» Informacje
» Recenzja
» The Sprawl
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Bronie
» Lokacje
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Sterowanie
» Tryb multiplayer
» Misje
» Demo
» Patch
» Edycja kolekcjonerska
» Trofea
» Osiągnięcia
» Concept Arts
» Soundtrack
» Kody
» Video
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
· Dead Space 2 Severed

» Informacje
» Recenzja
» Ludzie (Humans)
» Nekromorfy (Necromorphs)
» Bronie i ulepszenia
» Poziomy doświadczenia
» Pancerze
» Mapy
» Lista graczy
» O grze
» Recenzja
» Rozgrywka
» Postacie
» Bronie
» Rozdziały
» Concepts Arts
» Galeria
» Trailer
» O filmie
» Recenzja
» Postacie
» Fabuła
» Ciekawostki
» W Polsce
» Trailer
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Postacie
» Fabuła
» USG O'Bannon
» USM Abraxis
» Napisy
» Video
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Fabuła
» Komiksy
» Komiksy online
» Postacie
» Streszczenia
» Napisy
» Trailer
» Informacje
» Postacie
» Rozgrywka
» Mini-gry
» Galeria
» Video
» Dead Space Martyr
» Dead Space Salvage
» Dead Space Catalyst
» Dead Space Liberation
Przeciwnicy Dead Space 3


Feeder - nowa forma nekromorfów spotykana na Tou Volantis powstała z ludzi, którzy spożywali je w celu przeżycia na tej planecie. Bardzo chudy, widać mu wystające kości, ręce zakończone ma pazurami. Posiada wyjątkowo giętki kręgosłup, co wpływa na jego mobiliność, tzn. może skakać i porusza się dość szybko. Kreatura ta zdaje się być praktycznie ślepa (reaguje jedynie na światło), ale za to ma doskonały słuch.





Waster - kolejna nowa mutacja, jaką napotkał na swojej drodze Isaac. Skrywa się pod przebraniem normalnego człowieka, dodatkowo zachowuje się podobnie do ludzi. Atakuje przy pomocy czekanów w które jest uzbrojony. Gdy zadamy mu wystarczającą ilość obrażeń w tors, z dolnej części ciała wyrastają trzy macki.






Lurker - w trzeciej części gry spotykamy się z nową wersją tego potwora. Nowe lurkery powstają z ciał psów, a nie jak dotąd ludzkich dzieci. Ich zdolności są jednak takie same, tj. potrafią pełzać po ścianach i suficie, atakują za pomocą trzech macek wyrastających z ich pleców.






Twitcher - Twitcher - przed śmiercią byli to ludzcy żołnierze, przemienieni w nekromorfy zasymilowali moduł stazy dzięki czemu są niewiarygodnie szybcy co czyni z nich szczególnie groźnych przeciwników. Występują również w poprzednich częściach gry.






Slasher - najpospolitszy potwór z którym przyjdzie się nam zmierzyć. Slashery to ludzie przemienieni w wyniku infekcji, zamiast rąk posiadają wielkie ostrza którymi gotowi rozszarpać na strzępy każdego przeciwnika. Odcięta kończyna Slashera może posłużyć nam za broń. Przy użyciu telekinezy użyć możemy jej do przybicia wroga do dowolnej powierzchni. Atakując pojedyńczo nie są w stanie wyrządzić większych szkód, zagrożenie pojawia się jednak, gdy zostajemy otoczeni przez grupę slasherów.





Stalker - stworzenia inteligentniejsze od reszty nekromorhpów, posiadające cechy zwierzęce. Ukrywają się w zacienionych miejscach. Potrafią również współpracować między sobą i planować ataki z zaskoczenia. Spontanicznie wykonują szarże na przeciwnika, którymi próbują obalić cel. Ich główną cechą jest bardzo duża szybkość poruszania się.





Exploder - mutacja człowieka, która sprawiła, że jedna z jego rąk stała się pęcherzem z niestabilną wybuchową substancją. Nie wolno go bagatelizować, gdyż jest to nekromorf samobójca, który poświęca się wysadzając siebie i swoje najbliższe otoczenie. Jego odcięty worek może posłużyć nam za broń przy użyciu kinezy. W Dead Space 3 spotykamy się z ulepszoną wersją Exploder'a. Porusza się szybciej a ładunek, który za sobą niesie zadaje większe obrażenia.





Leaper - nie posiadające nóg nekromorphy o długim ciele i ogonie, na końcu którego znajduje się żądło. Potrafi czołgać się i przyczepiać do różnych powierzchni. Mimo iż, nie posiadają nóg są szybkie. Do przeciwnika doskakują za pomocą skoku na dużą odległość.






Puker - Puker w Dead Space 3 znacze różni się od tego przedstawionego w drugiej części gry. Różni się nie tylko wyglądem, ale jest również szybszy i bardziej agresywny. Jego sposób atakowania jest jednak wciąż taki sam, tj. plucie kwasem i atak wręcz za pomocą pazurów.






Crawler - niemowlęta kosmitów (a nie dzieci jak w Dead Space 2, od których nie różnią się niczym oprócz wyglądem) zamienione w nekromorfy, gdy zobaczą swój cel zaczynają czołagać się w jego kierunku. Na plecach mają umieszczony wybuchowy worek, który w chwili zbliżenia do przeciwnika eksploduje.






Cyst - nekromof pułapka. Ten nie posiadający możliwości ruchu nekromorf skrywa się w zacienionych miejscach przyczepiony do ścian i podłóg. W chwili, gdy znajdziemy się w jego pobliżu, otwiera worek i wystrzela przed siebie wubuchową kulę, jednakże może tak zrobić tylko raz. Po wystrzeleniu ginie.






Guardian - Nekromorf, nie mogący się ruszać, przyczepiony do ściany i blokujący przejście Clarke'owi. Atakuje za pomocą wystrzeliwanych macek, jeśli Isaac podejdzie zbyt blisko może zostać natychmiast pozbawiony głowy.




» Aktualności
» Forum
» Redakcja
» Wymiana
» Wyszukiwarka
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Forum

Kliknij i zarejestruj się już dziś!













Losowa fotografia
Dead Space 2 Concept Arts 12
Dead Space 2 Concept Arts 12
Concept Arts Dead Space 2
stat4u