» Informacje
» Recenzja
» Tau Volantis
» Postacie
» Przeciwnicy
» Bossy
» Bronie
» R.I.G
» Historia
» Rozdziały
» Lokacje
» Przedmioty
» Warsztat
» Weapon Crafting
» Staza
» Kineza
» Sklep
» Tryb CO-OP
» Trofea
» Osiągnięcia
» Trailer
» Galeria
» DLC
· Dead Space 3 Awakened

» Informacje
» Recenzja
» USG Ishimura
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Corruption (skażenie)
» Bronie
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Przedmioty
» Lokacje
» Misje
» Znak
» Unitolodzy
» CEC
» Mini-gry
» Kody
» Trofea
» Osiągnięcia
» Soundtrack
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
» Informacje
» Recenzja
» The Sprawl
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Bronie
» Lokacje
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Sterowanie
» Tryb multiplayer
» Misje
» Demo
» Patch
» Edycja kolekcjonerska
» Trofea
» Osiągnięcia
» Concept Arts
» Soundtrack
» Kody
» Video
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
· Dead Space 2 Severed

» Informacje
» Recenzja
» Ludzie (Humans)
» Nekromorfy (Necromorphs)
» Bronie i ulepszenia
» Poziomy doświadczenia
» Pancerze
» Mapy
» Lista graczy
» O grze
» Recenzja
» Rozgrywka
» Postacie
» Bronie
» Rozdziały
» Concepts Arts
» Galeria
» Trailer
» O filmie
» Recenzja
» Postacie
» Fabuła
» Ciekawostki
» W Polsce
» Trailer
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Postacie
» Fabuła
» USG O'Bannon
» USM Abraxis
» Napisy
» Video
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Fabuła
» Komiksy
» Komiksy online
» Postacie
» Streszczenia
» Napisy
» Trailer
» Informacje
» Postacie
» Rozgrywka
» Mini-gry
» Galeria
» Video
» Dead Space Martyr
» Dead Space Salvage
» Dead Space Catalyst
» Dead Space Liberation
Misje Dead Space



Ogólnie w Dead Space będziemy musieli przebrnąć przez 12 rodziałów gry. Zajmie nam to około 10h. W czasie każdej z nich będziemy przemierzać statek USG Ishimura (oprócz ostatniego rodziału, gdzie akcja toczyła się będzie na Aegis VII).

Rozdział 1- Nowe transporty (New Arrivals)
Pierwszy rozdział rozpoczynający grę już z początku nie wróży nic dobrego. Załoga statku USG Kelion omalże nie rozbiła się o statek USG Ishimura, na który zmierzali z misją naprawy systemów kominikacyjnych. Na jej pokładzie zaś nie zastają nikogo, do tego zostają 'powitani' atakiem przez Nekrophormy. Od tąd musimy za wszelką cene przeżyć i tu zaczyna się nasza tułaczka po pokładzie statku. Głównym celem misji jest dostanie się na poziom opieki medycznej, co uniemożliwia nam zniszczona kolejka, którą musimy usunąć.

Cele:
-Napraw system kolejki (główny):
-Idź za grupą ochrony
-Otwórz drzwi hangaru
-Włącz konsolę ochrony
-Znajdź bezpieczne miejsce
-Przesuń uszkodzony wagonik
-znajdź płytę danych
-Znajdź klucz w sektorze
-Znajdź płytę danych
-Zainstaluj płytę danych
-Wezwij kolejkę
-Wróć na USG Kelion i uruchom program diagnostyczny
-Idź na pokład medyczny

Rozdział 2- Intensywna terapia (Intensive Care)
Akcja od teraz zaczyna dziać się na obszarze pokładu medycznego. Wychodząc z kolejki dostajemy od zarażonej kobiety moduł kinetyczny. Otrzymaliśmy zadanie odnalezienia RIG-u martwego kapitana Ishimury (którego zabijami, lecz pod postacią nekrophorma), lecz by tego dokonać musimy wpierw iść po termit (magazyn medyczny) i krążek elektryczny (pomieszczenie terapii), żeby wysadzić w powietrze barykadę, która blokuje nam dostęp do dalszego obszaru pokładu medycznego. Gdy już odzyskamy RIG kapitana kierujemy się na pokład inżynierski.

Cele:
-Odzyskaj RIG kapitana (główny):
-Znajdź termit
-Znajdź krążek elektryczny
-Zniszcz barykadę
-Idź na pokład inżynierski

Rozdział 3- Korekta kursu (Course Correction)
Wchodząc na pokład inżynierski dostajemy dwa zadania. Pierwsze to ponowne napełnienie silników, a drugie powtórne uruchomienie wirówki (co oznacza, jak powiedział Hammond: [...] że na planetę ściąga kilka trylionów ton skał). Musimy za wszelką cenę ustabilizować orbitę statku. Po wykonaniu powierzonych nam misji udajemy się 'odwiedzić' kapitana Hammonda na mostku kapitańskim.

Cele:
-Ponownie napełnij silniki z paliwem
-Aktywuj centryfugę
-Ręcznie odpal silniki
-Idź na mostek

Rozdział 4- Nieuchronna zagłada (Obliteration Imminent)
W tym rozdziale będzie nam dane uruchomić system obrony przeciw asteroidom (którego obsługą zajmiemy się osobiście). Oczywiście nie będzie tak łatwo. Musimy najpierw uruchomić wszystkie windy na obszarze mostku i przekierować moc do ADS. Niestety podczas niszczenia asteroidów dostajemy wiadomość od Kendry, że na całym statku spada poziom tlenu i 'coś' zatruwa jego korytarze. Prawdopodobnie toksyczny gaz pochodzi z pokładu Hydroponiczego.

Cele:
-Spotkaj się na mostku z Hammondem
-Uruchom windy
-Skieruj moc do ADS
-Zniszcz wszystkie asteroidy
-Idź do stacji kolejki

Rozdział 5- Zgubne oddanie (Lethal Devotion)
By przywrócić normalny poziom tlenu i pozbyć się skażonego powietrza, które dociera z Hydroponiki musimy stworzyć truciznę dzięki której wszystko powinno wrócić do normy. Do stworzenia tej trutki potrzebujemy chemikaliów (labolatorium chemiczne) i próbek DNA (biuro dr Mercera). Niestety, gdy będziemy zmierzali stworzyć truciznę, szalony doktor Mercer wyłączy nam system podtrzymywania życia. Aktywujemy go w systemie ochrony. Teraz nic nie staje nam na przeszkodzie, by złączyć zebrane składniki, gdy już tego dokonamy udajemy się do Hydroponiki.

Cele:
-Znajdź chemikalia
-Znajdź próbki DNA
-Przywróć podtrzymywanie życia
-Zniszcz wszystkie asteroidy
-Stwórz truciznę
-Idź do Hydroponiki

Rozdział 6- Groźne środowisko (Environmental Hazard)
Wchodząc do głównej części Hydroponiki znajdujemy pół przytomnego kapitana Hammonda, który jak twierdzi został otruty przez członków załogi zamienionych w Wheezer'y. Musimy je zniszczyć z powodu, iż to one, swoimi trującymi oparami zatruwają całe powietrze na statku. W tym rozdziale przyjdzie nam się zmierzyć z jednym z bossów gry. Leviathan (potężny Nekrophorm) zalągł się w w magazynie na żywność. Będziemy zmuszeni go dobić, gdyż dawka trucizny jaką przygotowaliśmy, nie wystarczyła żeby go zabić. Walka z nim to raczej czysta formalność. Nie powinns sprawiać trudności. Gdy go zabijemy udajemy się na pokład wydobywczy.

Cele:
-Otruj Leviathana
-Zniszcz zasobniki trucizny
-Oczyść atmosferę
-Zabij Leviathana
-Idź na pokład wydobywczy

Rozdział 7- W próżnię (Into the Void)
'To może być nasza ostatnia szansa ujścia stąd z życiem' te słowa wypowiada Kendra zaraz po wyjściu z kolejki, która przywiozła nas z Hydroponiki. 'Łatwo nie będzie'. W tym rodziale przypadnie nam wystrzelenie nadajnika S.O.S przyczepionego do asteroidy w próżnię. Nadajnik znajduje się na pokładzie naprawczym, dokąd musimy dotrzeć. Konieczne też będzie znalezienie klucza dostępu do wydobycia. Gdy już znajdziemy asteroidę niezbędne będzie zniszczenie łańcuchów grawitacyjnych (trzymają one asteroidę na uwięzi) i umieszczenie nadajnika S.O.S na niej. Teraz pozostaje nam tylko wystrzelenie naszej przesyłki w kosmos i czekanie, aż ktoś przechwyci sygnał. Niestety satelity, które znajdują się na mostku są uszkodzone i musimy coś z nim zrobić.

Cele:
-Znajdź klucz dostępu do wydobycia
-Znajdź nadajnik S.O.S
-Przymocuj nadajnik
-Zniszcz łańcuchy grawitacyjne
-Wystrzel asteroidę
-Idź na mostek

Rozdział 8- Odszukać i uratować (Search and Rescue)
Wychodząc z wagoniku dowiadujemy się, że nasz sygnał S.O.S został nadany. W pobliżu Ishimury pojawił się statek USM Valor. Niestety z powodu zniszczonych satelit nie możemy się z nim skontaktować. Musimy udać się do sterowni komunikacyjnej. Dochodząc tam odwiedzimy znane nam już atrium mostku kapitańskiego. W sterowni przestawiamy satelity, by móc połączyć się z USM Valor. Niestety satelity nie mogą nadać sygnału, ponieważ na grodziu zagnieździł się Slug (kolejny boss). Musimy go zniszczyć przy pomocy ADS. Gdy walczymy ze Slugiem powstaje kolejny poważny problem. Prosto na USG Ishimura zmierza USM Valor! Niestety nic nie możemy zrobić i uderza on w statek (dokładniej w ładownię).

Cele:
-Skontaktuj się ze statkiem
-Napraw talerze
-Użyj działa ADS, aby oczyścić grodzie
-Idź na pokład towarowy

Rozdział 9- Martywy po przybyciu (Dead on Arrival)
W tym rozdziale przechodzimy na statek USM Valor, by znaleźć mikrojądro potrzebne do ucieczki drugim wahadłowcem z Ishimury. Kapitan Hammond zarządza natychmiastowe przerwanie misji. Na jego nieszczęście ginie w tym epizodzie. Gdy weźmiemy mikrojądro udajemy się na nasz stary, utęskniony statek. A stamtąd prosto na pokład mieszkalny Ishimury.

Cele:
-Wejdź na pokład statku
-Usuń materiał radioaktywny
-Znajdź mikrojądro
-Idź na pokład mieszkalny

Rozdział 10- Koniec dni (End of Days)
Po zdobyciu mikrojądra mamy już prawie wszystko, by przygotować nowy statek do ewakuacji. Pozostaje tylko znaleźć klucz dostępu do załoganta i karty nawigacyjne (3). Po drodze mamy małą pogawędkę z doktorem Mercerem na temat jego poglądów. Gdy docieramy do załoganta umieszczamy karty nawigacyjne, testujemy obciążenie nawigacyjne (przydatne przy zabiciu pewnego Nekrophorma). Jak tylko to wykonamy utniemy sobie znowu pogawędkę z doktorem, lecz tym razem z dr Kyne'em. Przekona on nas, że znak trzeba z powrotem zwócić Planecie. Od teraz decydujemy się pomóc naukowcowi i zgodnie z jego planem idziemy na pokład startowy, by załadować Znak na nasz statek.

Cele:
-Znajdź klucz załoganta
-Znajdź karty nawigacyjne
-Obejdź blokady bloku B
-Napraw wahadłowiec
-Przetestuj pod obciążeniem silników
-Zwolnij wahadłowiec
-Idź na pokład startowy

Rozdział 11- Alternatywne rozwiązania (Alternate Solutions)
Doktor Kyne zleca nam przedostanie się do portu towarowego, by wydostać stamtąd Znak i przetransportować go (specjalną windą towarową) do hangaru wahadłowca. Podczas jego transportu przyjdzie zmierzyć się nam naprawdę z wieloma przeciwnikami. No cóż nie ma lekko....kiedy wszystko jest gotowe do odlotu na Aegis VII znajdujemy prawie nie żywego już doktora Kyne'a. A to wszstko, by dowiedzieć się, że Kendra nie jest osobą za którą się podaje. Ukradła Znak, wyjaśniła parę spraw i uciekła. Wszystko wydaje się już stracone, gdy nagle nasza dziewczyna Nicole oferuje nam pomoc. Sprowadzacie razem statek za pomocą zdalnego sterowania (bez Kendry na pokładzie, która dowiedziawszy się o tym ewakułowała się w kapsule ratowniczej). W tym momencie nie stoi nam nic na przeszkodzie, by dostać się na Aegis VII.

Cele:
-Przenieś Znak
-Spotkaj się z Kynem w hangarze
-Umieść Znak
-Przywróc grawitację w hangarze
-Spotkaj się z Kynem w wahadłowcu
-Spotkaj się z Nicole w pomieszczeniu kontroli lotów
-Pilotuj zdalnie wahadłowiec
-Leć wahadłowcem do Koloni

Rozdział 12- Martwa przestrzeń (Dead Space)
Naszej tułaczki powoli zbliża się kres... Tak to prawda. Wychodząc ze statku na Aegis VII rozpoczynamy ostatni rozdział Dead Space. Pozostaje nam już tylko odniesie Znaku na jego miejsce, by wszystko było jak dawniej. Znak będziemy przenosili na specjalnych szynach, dzięki modułowi kinezy. Nie obejdzie się bez dodatkowych utrudnień jak: podnoszenie mostów czy przywracanie zasilania. Jak tylko ustawimy Znak na piedastale udajemy się w drogę powrotną. Myślicie, że to koniec naszych kłopotów? Nie! Wracając zostajemy zaskoczeni przez pannę Daniels, która ponownie wykrada nam artefakt. Ukazuje też ostanie nagranie naszej dziewczyny (tym razem całe), na którym wyraźnie widać, że popełnia samobójstwo. Po odtworzeniu nagrania uciekamy korytarzem, który prowadzi prosto do wahadłowca. Niestety wychodząc z drzwi widzimy jak Kendra wchodzi do niego i macha nam na porzegnanie. Na nasze szczęście zostaje zabita przez Matkę roju (Hive Mind), z którą właśnie teraz przyjdzie się nam zmierzyć. Jest to ostatni przeciwnik, z którym zmierzymy się w tej części Dead Space. Pokonując go uciekamy w popłochu na statek (zostawiają Znak na planecie), a dalej w przestrzeń kosmiczną. To wydarzenie kończy grę.

Cele:
-Przesuń podnośnik do wahadłowca
-Otwórz drzwi stacji zaopatrzeniowej
-Zabierz Znak do miejsca piedastału
-Przywróc zasilanie mostów
-Wróć do wahadłowca

» Aktualności
» Forum
» Redakcja
» Wymiana
» Wyszukiwarka
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Forum

Kliknij i zarejestruj się już dziś!











Losowa fotografia
Dead Space Ignition 2
Dead Space Ignition 2
Dead Space Ignition
stat4u