» Informacje
» Recenzja
» Tau Volantis
» Postacie
» Przeciwnicy
» Bossy
» Bronie
» R.I.G
» Historia
» Rozdzia³y
» Lokacje
» Przedmioty
» Warsztat
» Weapon Crafting
» Staza
» Kineza
» Sklep
» Tryb CO-OP
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Trailer
» Galeria
» DLC
· Dead Space 3 Awakened

» Informacje
» Recenzja
» USG Ishimura
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Corruption (ska¿enie)
» Bronie
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Przedmioty
» Lokacje
» Misje
» Znak
» Unitolodzy
» CEC
» Mini-gry
» Kody
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Soundtrack
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
» Informacje
» Recenzja
» The Sprawl
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Bronie
» Lokacje
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Sterowanie
» Tryb multiplayer
» Misje
» Demo
» Patch
» Edycja kolekcjonerska
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Concept Arts
» Soundtrack
» Kody
» Video
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
· Dead Space 2 Severed

» Informacje
» Recenzja
» Ludzie (Humans)
» Nekromorfy (Necromorphs)
» Bronie i ulepszenia
» Poziomy do¶wiadczenia
» Pancerze
» Mapy
» Lista graczy
» O grze
» Recenzja
» Rozgrywka
» Postacie
» Bronie
» Rozdzia³y
» Concepts Arts
» Galeria
» Trailer
» O filmie
» Recenzja
» Postacie
» Fabu³a
» Ciekawostki
» W Polsce
» Trailer
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Postacie
» Fabu³a
» USG O'Bannon
» USM Abraxis
» Napisy
» Video
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Fabu³a
» Komiksy
» Komiksy online
» Postacie
» Streszczenia
» Napisy
» Trailer
» Informacje
» Postacie
» Rozgrywka
» Mini-gry
» Galeria
» Video
» Dead Space Martyr
» Dead Space Salvage
» Dead Space Catalyst
» Dead Space Liberation
Demo Dead Space 2

Pierwszy Dead Space i jego niespodziewany sukces, osi±gniêty zosta³ jak mówi± czêsto w wywiadach Jego twórcy – bez odpowiedniej promocji. Teraz wiêc obecnie z odpowiednim wyprzedzeniem, jeste¶my zalewami od miesiêcy dziesi±tkami news’ów na temat gry, rozgrywki itd, itd. Konfrontacji, i porównania czas wiêc najlepszy, szczególnie ¿e twórcy sprezentowali nam krótk± wersje demonstracyjn±. Poziomy Gry:

Wszyscy pamiêtamy ¿e oryginalnie Dead Space oferowa³ na start 3 poziomy rozgrywki (easy, normal, hard). Poziom ostatni impossible (choæ oczywi¶cie possibile, poniewa¿ mo¿na go przej¶æ) zostawa³ odblokowany tylko i wy³±cznie po ukoñczeniu rozgrywki w trybie hard. Tutaj wersja Demo pokazuje nam 5 poziomów trudno¶ci (casual, normal, survivalist, zealut i hard core (odblokowany po przej¶ciu dowolnego wcze¶niejszego poziomu). Wiêksze zró¿nicowanie poziomów rozgrywki, to bardzo dobry pomys³, pozwalaj±cy szybko dopasowaæ swoje umiejêtno¶ci. Demo oferuje mo¿liwo¶æ zagranie tylko na poziomie normal. Ocenê poziomów trudno¶ci zostawiamy wiêc na pó¼niej, choæ dla ³owców trofeów czy osi±gniêæ, poziom normal spokojnie bêdzie mo¿na nazwaæ rozgrzewk±. Sesje hard Core zapowiadaj± siê wiêc jako prawdziwy challenge dla DS weteranów Sterowanie :

Tutaj sytuacja jest bardzo prosta. Je¿eli gra³e¶ w poprzedni± cze¶æ DS, zmiany s± czysto kosmetyczne. Wiêkszo¶æ ruchów, strza³ów wykonujemy tymi samymi przyciskami. Zmianami tymi kosmetycznymi s± inne klawisze obs³uguj±ce prze³adowanie broni, RIG. Dodatkowe funkcje takie jak latanie w stanie Z-Gravity zosta³y przypisane sprawnie innym przyciskom. Tutaj wiêc wszyscy obs³uguj±cy grê padami momentalnie dostosuj± siê do zmian. Zmiany s± przez ma³e „z” czysto kosmetyczne. Klawiaturowcom…¿yczê w nowym roku zakupu Pada.:) Bronie:

Wszyscy bez reszty zakochali siê w Plasma Cutter. Pulse Rifle, Line Gun to równie¿ klasyki szatkowania necromorphów. Wymiana ich na nowsze bronie by³aby niewybaczalna. Startowo dostajemy nowo¶æ o nazwie Jevlin Gun. Startowa pojemno¶æ magazynków czy si³y ra¿enia gun’ów, jest identyczna jak w przypadku pierwszej gry. Upraged’u dokonujemy oczywi¶cie w warsztatach (brak ich w demo) za pomoc± znajdywanych Wêz³ów Mocy (Power Nodes)

Muzyka, Lokacje, Textury , RIG, G³os Issaca czyli dodatki buduj±ce klimat:

Klimat to by³o co¶ czym DS kasowa³ konkurencjê. Muzyka która nas wita jest w kilku fragmentach znana z pierwszej czê¶ci. Mroczne, nastrojowe, przeszywaj±ce przestrzeñ d¼wiêki to by³o kiedy¶ i to czeka na nas równie¿ teraz. Sprawl to ogromna lokacja, ale jej panorama pojawia siê tylko na koniec demo. Mo¿na sobie spojrzeæ przez okno, popatrzeæ na szyby, wie¿e spowite przep³ywaj±c± mg³±. Nic pora¿aj±cego nie widaæ…Ciekawej na pewno bêdzie jak siê znajdziemy na dole. Lokacje jakie mijamy (ko¶ció³ Unitologów) wygl±daj± co najmniej b.dobrze, przypominaj±c np. s³awetny zamek z RE4. Wszystko wygl±da znajomo, nie ma we fragmencie udostêpnionym niczego czego by¶my siê nie spodziewali. Windy, w±skie korytarze, video hologramy wy¶wietlaj±ce siê Isaacowi – to znane nam doskonale rozwi±zania. Nowo¶ci± o której wszyscy wiemy by³o oczywi¶cie to ¿e Isaac zaczyna mówiæ. Ocenê jego g³osu, czy w ogóle sensu ud¼wiêkowienia go, pozostawiam wam. To co s³ychaæ w demo, nie wywo³uje ¿adnych emocji (trochê przypomina mi g³os studenta z jakiego¶ uniwersytetu, a nie specjalistê od szatkowania). Gdzie¶ uciek³ pora¿aj±cy oddech wydobywaj±cy siê spod jego kasku… Przemianie uleg³ oczywi¶cie RIG Isaaca, który wymieniamy na nowy, mega bajerancki w pierwszym i jedynym sklepie jaki spotykamy w wersji demonstracyjnej.

Przeciwnicy:
Ten dzia³ uleg³ chyba najwiêkszej zmianie. Necromorphy ze Sprawl to inne mutacje, a to dzieci, a to kap³ani Unitologów itd., itd. Opisywanie ich nie ma sensu. S± to jak pisa³em mutacje, hybrydy ró¿nego rodzaju gatunków znanych lub nieznanych z pierwszej czê¶ci.

Dodatki : Sklepy, Przedmioty ,Hakowanie Komputerów itd., itd…
Sklep – czyli miejsce ró¿nego rodzaju zakupów z mo¿liwo¶ci± przechowywania w sejfie – uleg³ minimalnej przemianie. Ale te¿ kosmetycznej. Sam mechanizm kupowania za znane nam kredyty i przechowywania w sejfie nadwy¿ek zosta³ niezmienny. Je¿eli chodzi o przedmioty które znajdujemy, to te¿ brak zmian, czyli jest ubogo. Pieni±dze (kredyty) lub amunicja le¿± lub dostajemy je po zabiciu necromorpha lub rozbijaj±c umieszczone na ¶cianach szafki. Nowo¶ci± jest hakowanie terminali /zapór . Ten doskonale znany patent z chocia¿by FallOut 3 czy Batman: Arkham Asylum tu „debiutuje”. Debiutuje w cudzys³owiu oczywi¶cie, bo hakowanie samo w sobie nie jest nowo¶ci± pod ¿adnym wzglêdem.

Ocena Koñcowa:
Visceral nie zaryzykowa³o. Ale po co mia³oby ryzykowaæ. Sprawdzony, wypróbowany gameplay który przyniós³ im miêdzynarodowy sukces, by³ (jest) gwarantem sukcesu. Przebudowa idealnie funkcjonuj±cego organizmu, by³aby ryzykowna pod ka¿dym wzglêdem. Podobnie jak Capcom z RE 4 /RE 5 graj±c w Dead Space 2 poprzypominamy sobie patenty, zdarzenia, historie z czê¶ci poprzedniej. Sam film startowy to pomieszanie kilku epizodów filmu rysunkowego, z gr± , przypominaj±cy jak , sk±d i dlaczego Isaac dosta³ siê w objêcia Markera. Pamiêtajmy ¿e to tylko Demo, krótki fragment. Dla weteranów i starych wyjadaczy DS to bêdzie doskonale znane ¶rodowisko, dla nowicjuszy w ¶wiecie DS to bêdzie uczta, taka jak± wszyscy prze¿yli¶my graj±c w ni± po raz pierwszy. Reasumuj±c mnóstwo tu kosmetyki, od¶wie¿onych starych patentów, doskonale wypromowanych za dziesi±tki tysiêcy dolarów. Rewolucja w grze, jej systemie, to wszystko czeka nas pewnie w momencie ukazania siê 3–go DS.’a. Na razie jest zal±¿ek drugiego. Szykuje siê miazga i jatka w hard core’owym stylu. Wszyscy przypomnimy sobie szybko jak dzia³a Pi³a Plazmowa upgrade’owana na maxa. Oby „Dwójka” w ca³o¶ci tak sprasowa³a i zmia¿d¿y³a nas jak pierwsza „Martwa Przestrzeñ”… Ps: Po 3 krotnym kontakcie z demo, mogê w spokoju powiedzieæ, ¿e ju¿ nied³ugo zapomnimy o rzeczach przyziemnych. Dziewczyna, znajomi, rodzina– wszystko poczeka. Ds. 2 nadchodzi i po³knie nas tak jak jego pierwsza czê¶æ. Visceral nie spieprzyli roboty. Steve Papoutsis mo¿e spokojnie spaæ, ta gra bêdzie siê sprzedawa³a znakomicie. Po prostu nie ma innej opcji


|Kraff|
» Aktualno¶ci
» Forum
» Redakcja
» Wymiana
» Wyszukiwarka
Logowanie
Nazwa u¿ytkownika

Has³o



Nie mo¿esz siê zalogowaæ?
Popro¶ o nowe has³o
Forum

Kliknij i zarejestruj siê ju¿ dzi¶!











Losowa fotografia
stat4u