» Informacje
» Recenzja
» Tau Volantis
» Postacie
» Przeciwnicy
» Bossy
» Bronie
» R.I.G
» Historia
» Rozdzia³y
» Lokacje
» Przedmioty
» Warsztat
» Weapon Crafting
» Staza
» Kineza
» Sklep
» Tryb CO-OP
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Trailer
» Galeria
» DLC
· Dead Space 3 Awakened

» Informacje
» Recenzja
» USG Ishimura
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Corruption (ska¿enie)
» Bronie
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Przedmioty
» Lokacje
» Misje
» Znak
» Unitolodzy
» CEC
» Mini-gry
» Kody
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Soundtrack
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
» Informacje
» Recenzja
» The Sprawl
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Bronie
» Lokacje
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Sterowanie
» Tryb multiplayer
» Misje
» Demo
» Patch
» Edycja kolekcjonerska
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Concept Arts
» Soundtrack
» Kody
» Video
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
· Dead Space 2 Severed

» Informacje
» Recenzja
» Ludzie (Humans)
» Nekromorfy (Necromorphs)
» Bronie i ulepszenia
» Poziomy do¶wiadczenia
» Pancerze
» Mapy
» Lista graczy
» O grze
» Recenzja
» Rozgrywka
» Postacie
» Bronie
» Rozdzia³y
» Concepts Arts
» Galeria
» Trailer
» O filmie
» Recenzja
» Postacie
» Fabu³a
» Ciekawostki
» W Polsce
» Trailer
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Postacie
» Fabu³a
» USG O'Bannon
» USM Abraxis
» Napisy
» Video
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Fabu³a
» Komiksy
» Komiksy online
» Postacie
» Streszczenia
» Napisy
» Trailer
» Informacje
» Postacie
» Rozgrywka
» Mini-gry
» Galeria
» Video
» Dead Space Martyr
» Dead Space Salvage
» Dead Space Catalyst
» Dead Space Liberation
(Ska¿enie) Corruption Dead Space

Ska¿enie (The Corruption), jest byæ mo¿e najwiêkszym Nekromorfem jaki istnieje, je¶li braæ pod uwagê czysty rozmiar. Podczas, gdy nie stanowi bezpo¶redniego niebezpieczeñstwa, wspólnie z Wheezer’ami (które przy¶pieszaj± proces) usuwa tlen z atmosfery i zastêpuje go nieznanymi gazami, co w dalszej perspektywie zagra¿a ¿yciu ludzkiemu jako takiemu.

Opis: Ska¿enie jest zwykle pierwsz± oznak± i stadium epidemii Nekromorfów. Zmieniaj±ca ¶rodowisko masa Ska¿enia poprzedza i towarzyszy inwazji Nekromorfów, byæ mo¿e wspomagaj±c je i w jaki¶ sposób zapewniaj±c im warunki do d³ugotrwa³ego bytowania, jako , ¿e nigdy nie zaobserwowano by Nekromorfy po¿era³y swoje ofiary, czy przyjmowa³y pokarm w jakiejkolwiek postaci.

Ska¿enie tworzy siê nie tylko z martwego naskórka, bakterii i innych prostych organizmów, ale tak¿e z ludzi, jak mo¿na zaobserwowaæ, gdy Gabe Weller, Nathat McNeill i Karklis wchodz± do kostnicy kolonii Aegis 7, by odkryæ, ¿e wszystkie cia³a zniknê³y, jednak¿e bez oznak ¿ó³tej wydzieliny Infektora. Szef ochrony kolonii Abraham Neumann widzi tak¿e twarz swojej zmar³ej partnerki Very Cortez, rozpoznawaln± w ¶cianie Ska¿enia.

Wydaje siê, ¿e Ska¿enie spe³nia dwie role: dostosowuje ¶rodowisko i tworzy pomniejsze Nekromorfy, przede wszystkim Infektory, szczególnie w pocz±tkowej fazie inwazji, by szerzyæ infekcjê. W pó¼niejszych etapach, Ska¿enie zdaje siê skupiaæ na poch³oniêciu jak najwiêkszej czê¶ci ¶rodowiska w którym siê znajduje.

Zwi±zki z Nekromorfami: W zwi±zku ze swoj± funkcj± jako czynnik zmieniaj±cy klimat, mo¿na przyj±æ, ¿e Ska¿enie jest w jaki¶ sposób niezbêdne Nekromorfom do egzystencji na danym terenie lub, ¿e bez niego by³yby one bardzo sta³e. Widaæ tu wyra¼ne powi±zanie z sygna³em wytwarzanym przez Marker, który dzia³a na podobnej zasadzie. Dodatkowo, Ska¿enie mo¿e byæ odpowiedzialne za ró¿ne nadprzyrodzone w³a¶ciwo¶ci Nekromorfów: ich niezwyk³a wytrzyma³o¶æ zarówno na obra¿enia jak i na ekstremalne czynniki ¶rodowiskowe.

Ska¿enie mo¿e te¿ odgrywaæ rolê w tym jaki tym Nekromorfa jest w danej chwili tworzony, dzia³aj± jako forma sieci informatycznej Matki Roju (Hive Mind), dziêki czemu ta druga mo¿e lepiej koordynowaæ ataki pomniejszych Nekromorfów.

Formacja: Istniej± dwie teorie na temat z czego w³a¶ciwie sk³ada siê Ska¿enie. Pierwsza g³osi, i¿ s± to wszelkie martwe tkanki, ludzkie i nieludzkie, przemienione i z³±czone w jedn± olbrzymi± formê. Druga g³osi, ¿e s± to w³a¶ciwe mikroby Nekromorfów, ich podstawowe organizmy po³±czone w jeden ogromny organizm komórkowy, na podobieñstwo ple¶ni.

Autorem tekstu jest: Deithe


» Aktualno¶ci
» Forum
» Redakcja
» Wymiana
» Wyszukiwarka
Logowanie
Nazwa u¿ytkownika

Has³o



Nie mo¿esz siê zalogowaæ?
Popro¶ o nowe has³o
Forum

Kliknij i zarejestruj siê ju¿ dzi¶!











Losowa fotografia
stat4u