» Informacje
» Recenzja
» Tau Volantis
» Postacie
» Przeciwnicy
» Bossy
» Bronie
» R.I.G
» Historia
» Rozdziały
» Lokacje
» Przedmioty
» Warsztat
» Weapon Crafting
» Staza
» Kineza
» Sklep
» Tryb CO-OP
» Trofea
» Osiągnięcia
» Trailer
» Galeria
» DLC
· Dead Space 3 Awakened

» Informacje
» Recenzja
» USG Ishimura
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Corruption (skażenie)
» Bronie
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Przedmioty
» Lokacje
» Misje
» Znak
» Unitolodzy
» CEC
» Mini-gry
» Kody
» Trofea
» Osiągnięcia
» Soundtrack
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
» Informacje
» Recenzja
» The Sprawl
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Bronie
» Lokacje
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Sterowanie
» Tryb multiplayer
» Misje
» Demo
» Patch
» Edycja kolekcjonerska
» Trofea
» Osiągnięcia
» Concept Arts
» Soundtrack
» Kody
» Video
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
· Dead Space 2 Severed

» Informacje
» Recenzja
» Ludzie (Humans)
» Nekromorfy (Necromorphs)
» Bronie i ulepszenia
» Poziomy doświadczenia
» Pancerze
» Mapy
» Lista graczy
» O grze
» Recenzja
» Rozgrywka
» Postacie
» Bronie
» Rozdziały
» Concepts Arts
» Galeria
» Trailer
» O filmie
» Recenzja
» Postacie
» Fabuła
» Ciekawostki
» W Polsce
» Trailer
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Postacie
» Fabuła
» USG O'Bannon
» USM Abraxis
» Napisy
» Video
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Fabuła
» Komiksy
» Komiksy online
» Postacie
» Streszczenia
» Napisy
» Trailer
» Informacje
» Postacie
» Rozgrywka
» Mini-gry
» Galeria
» Video
» Dead Space Martyr
» Dead Space Salvage
» Dead Space Catalyst
» Dead Space Liberation
Przeciwnicy Dead Space 2

Puker

Puker -nekroform posiadający zdolność plucia źrącą substancją (stąd też wywodzi się jego nazwa, puke z angielskiego znaczy rzygać/wymiotować). Posiada interesującą budowę. Jego ciało wygląda jak poparzone, i obumarłe w niektórych miejscach (pewnie przez kwas, który sam produkuje), a co najważniejsze ma dużą dziurę w brzuchu. Nie wiadomo czemu posiada też trzecią nogę, która bezwładnie wlecze się za jego prawą kończyną. Kontak z kwasem produkowanym przez niego powoduje chwilowe zastygnięcie.



Slasher

Slasher Monk -pierwszy, który spotykamy, a zarazem jeden z najczęściej występujących rodzaj nekromorphów. Slasher posiada bardzo ostre ostrza, którymi bez przeszkód przbije się ciało ofiary. Odcięta kończyna Slashera może posłużyć nam za broń. Przy użyciu telekinezy użyć możemy jej do przybicia wroga do dowolnej powierzchni.





pack

The Pack - rodzaj dzieci-nekroformów. Stopień ich mutacji nie jest duży, o czym świadczą liczne podobieństwa do normalnych ludzi. Oczy zostały całkowicie zamknięte, za to szczęka znacznie się powiększyła. Dłonie zostały zastąpione trzema ostrymi pazurami. Posiada dużą bliznę przecinającą tułuw, na środku którego znajduje się dziura. Jego ciało ma bardziej szarą budowę, niż pozostałe Nekroformy. Atakuje przeważnie w licznych grupach, w których bardzo dobrze współpracują.



Infector

Infector - podstawowym celem tych nekromorphów jest tworzenie Slasherów przez infekowanie martwych ciał. Dokonywać tego mogą za pomocą spacjalnej rurki, którą podłączają się do ofiary. Posiadają również umiejętność latania, co umozliwia im znalezienie jak najwięszkej liczby ofiar. Zwykle atakują, gdy w pobliżu nie znajduje się już żadne ciało do zainfekowania.




Leaper

Leaper - nie posiadające nóg nekromorphy o długim ciele i ogonie, na końcu którego znajduje się żądło. Potrafi czołgać się i przyczepiać do różnych powierzchni. Mimo iż, nie posiadają nóg są szybkie. Do przeciwnika doskakują za pomocą skoku na dużą odległość.





Cyst

Cyst -nekromof pułapka. Ten nie posiadający możliwości ruchu nekromorf skrywa się w zacienionych miejscach przyczepiony do ścian i podłóg. W chwili, gdy znajdziemy się w jego pobliżu, otwiera worek i wystrzela przed siebie wubuchową kulę, jednakże może tak zrobić tylko raz. Po wystrzeleniu ginie.





Spitter

Spitter - ten nekromorf z wyglądu podobny do Slashera posiada długie ostrza. Atakuje z odległości, tworząc trujące kule, które może wypluwać na duże odległości.






Pregnant

Pregnant -masywny, posiadający kończyny górne zakończone ostrzami. Przy kontakcie z nim należy pamiętać o jednej rzeczy, nie strzelać w okolice brzucha. Przestrzelenie go spowoduje uwolnienie się Swarmów. Mimo swojej wagi jest dość szybki i szuka szans w bezpośrednim starciu.





Swarm

Swarm -bardzo małe istoty działające w licznych grupach. Nie spoczną dopóki nie dopadną swojej ofiary, nawet jeśli zostanie już tylko kilka. Należy się ich spodziewać w skrzynkach oraz różnego rodzajach szczelin i dziwo toaletach.






Lurker

Lurker -są to ludzkie dzieci przemienione w Nekromorfy, które potrafią pełzać po ścianach i suficie, atakują za pomocą trzech macek wyrastających z ich pleców.






Exploder

Exploder -mutacja człowieka, która sprawiła, że jedna z jego rąk stała się pęcherzem z niestabilną wybuchową substancją. Nie wolno go bagatelizować, gdyż jest to nekromorf samobójca, który poświęca się wysadzając siebie i swoje najbliższe otoczenie. Jego odcięty worek może posłużyć nam za broń przy użyciu kinezy.





Crawler

Crawler -nekromorphy powstałe z niemowląt, gdy zobaczą swój cel, zaczynają czołagać się w jego kierunku. Na plecach mają umieszczony wybuchowy worek, który w chwili zbliżenia do przeciwnika eksploduje.






Stalker

Stalker -stworzenia inteligentniejsze od reszty nekromorhpów, posiadające cechy zwierzęce. Ukrywają się w zacienionych miejscach. Potrafią również współpracować między sobą i planować ataki z zaskoczenia. Spontanicznie wykonują szarże na przeciwnika, którymi próbują obalić cel. Ich główną cechą jest bardzo duża szybkość poruszania się.




Divider

Divider -wyglądem przypomina szkielet, jest dość powolnym przeciwnikiem, którego nie wolno lekceważyć, ponieważ potrafi atakować z daleka, wyciągając do nas "mackę". Po zgonie zamienia się w kilkanaście mniejszych"części", które będą nas atakowały. Jego znakiem charakterystycznym jest przeciągły jęk.





Brute

Brute -masywnie zbudowany oraz opancerzony potwór. Jego ataki składają się prawie tylko z szarży, której powinno się unikać za wszelką cenę. Podczas zadawania ataków porusza się szybko, więc należy użyć stazy, by go spowolnić. Jego słabymi punktami są stawy łączące łapy z ciałem.






Bossowie
Ubermorf

Ubermorf -Ubermorph- ten bardzo silny i praktycznie nieśmiertelny nekromorph pojawia się pod koniec gry. Posiada zdolność natychmiastowej regeneracji i na nic zdadzą się próby odcięcia mu kończyn.














Tripod

Tripod - szybki, brutalny, często atakujący z zaskoczenia i gotowy poświęcić siebie samego, by tlko dopaść swoją ofiarę. Atakuje przy pomocy swoich długich ramion. Mimo dużego rozmiaru i dużej agresywności, dość prosto go zabić, z racji iż posiada wyraźnie widoczne słabe punkty na swoim ciele. Jego pokonanie znacznie ułatwi nam moduł kinezy.













Nest

Nest - Nekroform zajmujący ogromne powierzchnie, zbudowany jest z dużych worków, które co kilka sekund wystrzeliwuą pociski w naszym kierunku.

» Aktualności
» Forum
» Redakcja
» Wymiana
» Wyszukiwarka
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Forum

Kliknij i zarejestruj się już dziś!













Losowa fotografia
Dead Space 2 Concept Arts 6
Dead Space 2 Concept Arts 6
Concept Arts Dead Space 2
stat4u