» Informacje
» Recenzja
» Tau Volantis
» Postacie
» Przeciwnicy
» Bossy
» Bronie
» R.I.G
» Historia
» Rozdzia³y
» Lokacje
» Przedmioty
» Warsztat
» Weapon Crafting
» Staza
» Kineza
» Sklep
» Tryb CO-OP
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Trailer
» Galeria
» DLC
· Dead Space 3 Awakened

» Informacje
» Recenzja
» USG Ishimura
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Corruption (ska¿enie)
» Bronie
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Przedmioty
» Lokacje
» Misje
» Znak
» Unitolodzy
» CEC
» Mini-gry
» Kody
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Soundtrack
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
» Informacje
» Recenzja
» The Sprawl
» Postacie
» Przeciwnicy
» Nekromorfy
» Bronie
» Lokacje
» R.I.G
» Staza
» Kineza
» Warsztat
» Sklep
» Sterowanie
» Tryb multiplayer
» Misje
» Demo
» Patch
» Edycja kolekcjonerska
» Trofea
» Osi±gniêcia
» Concept Arts
» Soundtrack
» Kody
» Video
» Galeria
» Trailer
» Tapety
» DLC
· Dead Space 2 Severed

» Informacje
» Recenzja
» Ludzie (Humans)
» Nekromorfy (Necromorphs)
» Bronie i ulepszenia
» Poziomy do¶wiadczenia
» Pancerze
» Mapy
» Lista graczy
» O grze
» Recenzja
» Rozgrywka
» Postacie
» Bronie
» Rozdzia³y
» Concepts Arts
» Galeria
» Trailer
» O filmie
» Recenzja
» Postacie
» Fabu³a
» Ciekawostki
» W Polsce
» Trailer
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Postacie
» Fabu³a
» USG O'Bannon
» USM Abraxis
» Napisy
» Video
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Galeria
» Informacje
» Recenzja
» Fabu³a
» Komiksy
» Komiksy online
» Postacie
» Streszczenia
» Napisy
» Trailer
» Informacje
» Postacie
» Rozgrywka
» Mini-gry
» Galeria
» Video
» Dead Space Martyr
» Dead Space Salvage
» Dead Space Catalyst
» Dead Space Liberation
Rozgrywka Dead Space Extracion


Rozgrywka w Dead Space Extraction wprowadza du¿o nowo¶ci. Przez nowe rodzaje przeciwników, bronie czy postacie, spotykamy siê z zupe³nie now± histori±, a co najwa¿niejsze dostêpn± tylko i wy³±cznie na konsole Nintendo Wii. Prequel gry Dead Space, lecz dziej±ce siê tam wydarzenia maj± miejsce mniej wiêcej w tym samym czasie co w Dead Space Downfall. Jest to typowy pierwszo-osobowy rail shooter (first-person rail shooter), co znaczy ¿e nie kierujemy nasz± postaci±, porusza siê sama. W niektórych momentach gry, mamy te¿ nieznaczn± kontrolê nad postaci±. Chodzi tu g³ównie o manipulowanie kamer±. Naszym zadaniem jest tylko celowanie i strzelanie do wrogów. Wii lot s³u¿y do namierzania i strzelania w przeciwników, rozgl±dania siê i w³amywania do systemów. Krêcenie nim powoduje uruchomienie ognia alternatywnego broni. Nunchuck natomiast, przez potrz±sanie, nim s³u¿y do u¿ywania ataków wrêcz, ciêcia macek Nekroformów i odpychanie siê od nich. Pos³u¿y nam tak¿e do zmieniania broni. Obydwa kontrolery mo¿emy pod³±czyæ do Wii Zappera. Oferuje nam tak¿e tryp multiplayer, gdzie wraz z drugim graczem mo¿emy przechodziæ równocze¶nie kampaniê (drugi gracz mo¿e do³±czaæ i opuszczaæ gre w dowolnym memencie).

W Dead Space Extraction ekran postaci równie¿, tak samo jak w Dead Space, zajmuje bardzo ma³o miejsca, z tym ¿e tutaj nie mamy nawet dostêpu do ekwipunku. Na ekranie wy¶wietlany jest tylko pasek zdrowia i je¶li chcemy informacje na temat broni. Jest to przydatne ze wzglêdu, ¿e nic nie 'zas³ania' nam widoku zbêdnymi rzeczami. W grze nie pozbyto siê takich elementów jak modu³y stazy i kinezy. Kineza pe³ni jedn± z wa¿niejszych roli w ca³ym gameplay'u, poniewa¿ to ni± zbieramy wszystkie przedmioty (mody³ kinezy jest niewyczerpalny).

» Aktualno¶ci
» Forum
» Redakcja
» Wymiana
» Wyszukiwarka
Logowanie
Nazwa u¿ytkownika

Has³o



Nie mo¿esz siê zalogowaæ?
Popro¶ o nowe has³o
Forum

Kliknij i zarejestruj siê ju¿ dzi¶!











Losowa fotografia
stat4u