Podczas przeczesywania pok³adów USG Ishmura, dwukrotnie natrafiamy na pomieszczenia
z Mini-Grami czyli Strzelnic± i Koszykówk±. Warto po¶wiêcic im chwilkê czasu, gdy¿ mo¿emy w ten sposób wygrac przedmioty, które przydzadz± nam siê w eksterminacji Necromorphów
Strzelnica - Chapter:9
Zasada jest Prosta. Mamy 5 poziomów trudno¶ci i nieograniczon± ilosc amuninicji. Musimy trafic wszystkie "czerwone postacie" pojawiajace siê na strzelnicy, za co zawsze dostajemy + 100 punktów. Tylko trafienie kompletu na ka¿dym poziomie daje nam wygran±. Dla utrudnienia pojawiaj± siê miêdzy Czerwonymi tarczami, te¿ Niebieskie. Trafienie Niebieskiej (to ujemne 100 punktów) lub nie str±cenie Czerwonej, koñczy siê jednakowo -przegran±.
Poziom 1 - (nagroda - 25 pocisków Pulsacyjnych)
Poziom 2 - (nagroda - 2 Stela¿e Liniowe)
Poziom 3 - (nagroda ¦redni Zestaw Medyczny)
Poziom 4 - (nagroda Rubinowy Pó³przewodnik)
Poziom 5 - (Wêze³ Mocy)
Koszykówka - Chapter:10
Kolejn± gr±, w któr± graj±c personel USG Ishimura umila³ sobie czas jest Z-Ball. Chodzi tu oczywi¶cie o koszykówkê, z tym ¿e mecze rozgrywamy w stanie niewa¿ko¶ci. Po pokonaniu Lurker'ów mo¿emy podej¶æ do panelu i aktywowaæ zabawê. Rozgrywka polega na wrzucaniu i ³apaniu pi³ki za pomoc± kinezy do specjalnych otworów. Gdy wbijemy pi³kê do jednego z czterech otworów, wylatuje ona w innym. Boisko w kszta³cie walca sk³ada siê z kolumn i platform, po których siê poruszamy, tak samo jak w strefie zerowej grawitacji. Z-Ball sk³ada siê z 6 poziomów. Przechodz±c kolejne poziomy otrzymujemy dostêp do szafek z cennymi nagrodami (szafki mieszcz± siê na przeciwnko wej¶cia). Najbardziej warto¶ciowymi nagrodami za Z-Ball s± Rubinowy Pó³przewodnik lub Wêze³ Mocy.